Sunday, August 19, 2012

Loosing weight and self esteem

0 comments

Sorry that it is in dutch, I never thought I could express myself better in my mother tongue.
But feel free to use google translate.

I will make a translation a.s.a.p

Mensen die je constant willen wijs maken dat je gewicht moet kwijtraken. Hebben zelf een minderwaardigheidscomplex. ( laag zelfbeeld )
Ze zijn zelf bang om verstoten te worden uit de maatschappij, als ze ook maar een grammetje aankomen.

Zodra ze iemand zien die niet maatje 36 heeft zijn ze bang dat die persoon het mooi beeld van de maatschappij verstoord.

Nou ik zal je wat vertellen dunne stok dat je er bent.

Niemand kan mij aan praten dat ik te dik ben. Dat kan alleen ikzelf.
En je kan door zeuren over gewicht verliezen, en dat het beter is voor mijn gezondheid, maar ik geloof je niet.

Nog geen 50 jaar geleden, hadden mensen juist spek op het bot nodig, om hard te kunnen werken.

En het is niet zo dat iemand in jou ogen dik is, die ook gelijk lelijk is.
Dikkere mensen krijgen minder snel rimpels van ouderdom. We hebben slechts lachrimples.
Omdat we die belachelijke regels van de zogenaamde maatshappij aan onze laars lappen. En genieten van het leven.

Jij met je dunne lijf heb zeker om de week een andere partner, of heeft ze alleen maar voor je ego.
En je bent constant maar bezig met je lijf en jezelf. En andere maar afkraken zodat jij je beter voelt.
En dan zeggen dat het voor hun eigen bestwil is onzin. Je schaamt je gewoon omdat je een dik persoon in je vriendenkring hebt, en nu moet deze persoon om jou beter te laten voelen zich eigen helemaal binneste buiten keren om er ook net zoals jij uit te zien. Alleen maar omdat jij een dun lijf hebt.

Nou weet je wat.
Ik ben dik en ik heb ECHTE vrienden.
Geen sletjes die stoer proberen te doen, en ego proberen te kweken.

Nee laat mij nou maar mezelf zijn, voordat ik op je ga zitten!!

 
Breaking-Day © 2012 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings